این که اشک ریختم ....بخاطر همه چیز.
...وباماشینم رفتم رفتم تا برسم تاقدمگاه ...اونجام اشک ریختم ....خیلی
وباز امروز پشت بوم خونه رو وجب کردم .....قدم قدم
دویست متر رو دویست بار گذرندم....
سردبود....خیلی....دستام یخ زد...
بازم اشک ریختم ....
اما هنورم ناآرومم.
خدایا نگاهم کن
تکیه گاه...ما را در سایت تکیه گاه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 63
امروز داییم بخاطرنجابتم جلو جمع دعواکرد....
دایی خیلی مردی .....
ببخش که بخاطر من خورد شدی....
خدایا به دادم برس .....هیچکی غیرتوندارم ....
تکیه گاه...ما را در سایت تکیه گاه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 57
ما را در سایت تکیه گاه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 68
وچقدر شیرین که حس کنی یکی هست که هواتو داره
تکیه گاه...ما را در سایت تکیه گاه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 70
ما را در سایت تکیه گاه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 90