امروز داییم بخاطرنجابتم جلو جمع دعواکرد....
دایی خیلی مردی .....
ببخش که بخاطر من خورد شدی....
خدایا به دادم برس .....هیچکی غیرتوندارم ....
ما را در سایت تکیه گاه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 57 تاريخ: يکشنبه 28 بهمن 1397 ساعت: 2:36