تکیه گاه

خرید بک لینک
دیدن لبخند شماها دیوانه کنندست

روزهای بارونی گذشت اما اینقدر بارونی بودم که نفهممش

امروزم بارون اومد...تا برم و حسابی دق دلیم دربیاد ...

نمیدونی...اصلا هیچکی نمیدونه لبخند بچه ها چقدر برام شیرینه

حتی اگه لحظه ای باشه

کاش یه روز بارونی کلبه تنهاییم :قدمگاه باشم.

..البته خعلی دلم میخوادبانعیمه اونجاباشم....

خوبه حالش...بچه های خودمم آرومن....

واین تنهادلخوشیمه...

تکیه گاه...

ما را در سایت تکیه گاه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 74 تاريخ: يکشنبه 28 بهمن 1397 ساعت: 2:36

صفحه بندی