گواه

خرید بک لینک

تاحالا یکی ازتو خواسته شاهدش باشی که حق میگه ؟

تاحالاشده حس کنی حرفی زوره ؟

تاحالاشده ببینی حق به حقدار نمیرسه؟

شده بهت بگن حقی ولی ناچاری بمون درکنارناحقی ؟

شده همه بهت حق بدن و به ناحق بگن با ناحقی بساز ؟

شده یکی اینقدر ناحقیشو حق بدونه که نفهمی حق چیه ؟

حق کجاست ؟

کی بر حقه ؟

خدای من و اون کجاست؟

که از زبون اون من ناحقم و از زبونم من اون

دلم میخواد که یک چیز بخواد

از بس هیچی نمیخوام کفری ام

از بس هیچی خوبم نمیکنه ....از بس تاب و تحملم رفته بالا نا آرومم

از بس خود واقعی یه عده رو دیدم خسته ام ...خیلی خسته

چیزی نیست ...فقط نه دیگه روحی دارم ..نه جسم سالمی

فقط مونده اشک

که نه با حسرت که باشادی میباره

شادم که مثل یکی پست نیستم

ودلم برا بابام تنگه و برا تنهایی

تنهایی که پر نباشه از شلوغی آدمهایی که ادعا میکنن

میفهمنت....

تکیه گاه...

ما را در سایت تکیه گاه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 68 تاريخ: يکشنبه 28 بهمن 1397 ساعت: 2:36

صفحه بندی