محکم باش

خرید بک لینک
دلم نمیخواست هیچوقت.ببینم پیش وکیلم ....که حق ضایع شدمو بگیره که تموم خون دلایی که خوردمو سکوت کردم برملاشه....خدایا مگه امامت یتیم نواز نیست...بسم الله....این ظلم ...این ناحقی اینم من که دارم له میشم....توتنهام نمیگذاری که نه؟

تکیه گاه...

ما را در سایت تکیه گاه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 68 تاريخ: يکشنبه 28 بهمن 1397 ساعت: 2:36

صفحه بندی